Arkadaşlar böyle bi forum oluşturmak istedim bu forum da küfürlü konuşmalar hariç her türlü konuşmalar yapabilir birbirinizden yardım alabilir,muhabbet edebilir,bazı ip uçları verebilir ve bulduğunuz yeni haberleri yazabilirsiniz.Benim bildiğim bir haber var şimdi bunu yazıcam.
Eğer NFSMW 2 çıkarsa galiba Blacklist birde veya Blacklistte Rog adında bir yarışçı olacak Rog kim derseniz o Blackliste katılmak isteyen bir yarışçı oyunun ilk başlarında ve oyunun bazı kısımlarında bu yarışçı ile yarışıyoruz.Benim bildiğim bu kadar böyle bilgilere yer verebilirsiniz ve yazabilirsiniz.