Tomas ve İliç'e para ödenmesinin kendilerini üzdüğünü belirten Necati Ateş, "Onların bizden ne farkı var" dedi.
ONLAR YOLCU BİZ HANCI
Necati, Galatasaray'da yabancı futbolculara yapılan ayrımın kendilerini olumsuz etkilediğini söyledi. Star'da Son Nokta programına katılan Necati, "Tomas ve İliç'in paralarını alması bizi çok üzdü. Hep yabancı oyunculara öncelik tanınıyor. Bizler burada kalıcıyız. Neden onlar önce alıyorlar da biz sonra alıyoruz. Aynı işi yapmıyor muyuz?" diye konuştu.
REAL'DE BEDAVA OYNARIM
Yardım kampanyasına herkesin katılması gerektiğini kaydeden yıldız, kulüpten alacaklı olması nedeniyle kendisinin katılmasının söz konusu olmadığını ifade etti. Real Madrid'in kendisiyle ilgilenmesinin memnuniyet verici olduğunu anlatan Necati, "Real'de bedavaya bile oynarım" derken, Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'ın iyi işler yaptığını söyledi.