XII bence yeterli ama zaten barca weya madrid olunca nie gidip yıldız alacaksın weya çok para harcayacaksınki.bence gerek yok ben o takımları alınca yeni yıldızlar yetiştirmeye çalışıyorum..
T.Henry milanın gerçekten az ama XII da çok doğru söylemiş ;) bence yeterli. yani ünlü takımdayken zaten bir sürü yıldızın var. illa daha iisini alcam diyosan, satarsın bi yıldızını iyi fiyata daha iyisini alırsın
david__beckham ama satarsın yıldızını diosunda dier takımlar en ii yıldızları cok ucuza satınca bile almıyıor
T.Henry kardeş nasıl almıyor ya :) bi oyuncuyu satışa çıkarınca mutlaka alıcısı çıkıyor. bu fm 2006 nın yeni özelliklerinden biri hatta :D