Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat
vay be Ozamanlar Fifacenter vardı hey gidi günler dahada güzel geliyodu insana..2002----2007 vay be
zaman gelicek ve bizde o eski üyeler gibi kaybolup gidicez ve yerimize yenileri.. gelcek
Hüzün bastı birden :)
zamanına göre çok iyi hazıranmış bir site..fifa 2001 muhabbeteri vardı..şimdiki gibi onlarca sayfa olmazdı online fifa oynayalım bölümleri..malum 56 k...
download olayı ne kasardı be..
bi gün ball indircem işte ilk indirişim bi tıkladım anında indi..ne sevinmiştim..baktım 30 kb mış dosya:D
iyi oldu nostalji iyi :) pek katılımcı bi üye olmasam da nimetlerinden faydalanmışımdır fifacenter in :)