Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
isviçreli fifa başkanının maç tan hemen sonra yaptığı açıklama zaten kafadan ağır ceza geleceğini belirlemiş. Ayrıca taraftarın yaptığı tek şey hava alanında yaptıkları maç esnasında hiç bir şey yok. taraftar ın cezalandırılşması çok saçma. Zaten bu avrupalıların hepsi bizlere düşman dostlukları sadece lafta kalır. Bu işin içinde siyaset olduğu ve fifa başkanının milliiyeti duygularının olduğu bellidir...
kardesim sana siddetle katılıorum ve adamlar işvecli bence bu verdıkları ceza bile onlara hafif gelöiştir an avrat sovesım var
Bu arada bi daha olsa bi daha cebımdekı 20 milyonluk bozuk para destasını fırlatırım demek istedim mactaydımda :D