ARkadaşlar Bildiğiniz Gibi Daha Önceden FIFA 2005 İçin Denediğim Türkiye 2.Lig A Kategorisi Forma,Minikit ve Pankart Eksikliğinden Dolayı Yarım Kalmıştı.Şu Anda FIFA 06 İçin 2.Lig Çalışmalarına Başladım.Şu Anda Takımların Logoları Ve Kadroları Mevut Elimde.Bunları Yapıyorum Ama Yine Forma,Minikit ve Pankartlar Eksik.Bu Sebeple Hepinizden Bana Bu Konuda Yardımcı Olmanızı Bekiyorum.