Ozzy_AFR ya beyler biz bu kdr fm oynuyoruz.bunun sayesınde belkıde bazı t.dırektorlerden daha iyilerimiz war.siz gercek t.direktor olsaydınız, hangi takım? neler yapmak? nasıl bi strateji belirlemek isterdiniz bide neleri degiştirmek isterdiniz:D
Dabulu evet oyunda bişeyler öğreniyorsun ama ben bu bilgilerle gerçek hayatta çok fazla başarılı olunacağını sanmıyorum...
_Monster_ ben olsam FM de oynadım gibi taktikler falan :D ama hızlıoğlu nunda dedii gibi , her ne kadar FM oynasakda bu bilgiler yetmeyebilir yane başarılı olamayız gibi :) eğer ben gerçek t. direktör olsam . barçaın başında olmak isterdim taktik belli deil ama 2 forvet oynatacam kesin eto un yanına birini transfer etmmee çalışırdım :):):)
KocumVolkan ben samsunsporun başına geçmek isterdim taktik maktik onlarla sonra ugraşırdım bedava ya çalışırdım yeterki samsunsporuma bi faydam olsun ;)
mr.eDDie keşke gerçek yaşamda oyun gibi kolay olsa... ama bu şike dolu pis hayatta arkanız sağlam olmadıkça başarılı olmak güç.. : (
exiting Orjinal Mesajı Yazan: mr.eDDie keşke gerçek yaşamda oyun gibi kolay olsa... ama bu şike dolu pis hayatta arkanız sağlam olmadıkça başarılı olmak güç.. : ( way be ne yazı yazmışş:D
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: mr.eDDie keşke gerçek yaşamda oyun gibi kolay olsa... ama bu şike dolu pis hayatta arkanız sağlam olmadıkça başarılı olmak güç.. : ( eywallah
RubenMartin Eğer T.Direktör olsaydım Takımımı önce psikolojik sonra fizyolojik olarak hazırlardım... Taktik teknik işler 45 dakka yarım saatlik işlerdir... Ama agresif oynayan hızlı atağa kalkan bi takım yaratmak isterdim...
MyX Ben teknik direktör olsaydım para sorunu olmadan istediğim oyuncuyu transfer edebilceğim bir ünlü bir klüpte olmak isterdim ve Türklüğümle Türkiye'de benden gurur duyulmasını isterdim.
Frostmourne Fm'deki hileli taktikleri, antrenman programlarını gerçek hayatta uygulayamazsınız. Reload şansı da olmaz :p
MaddDogg Fenerbahçe olurdum Avrupa'da başarı getirirdim Yunanistan oyun sistemiyle ligde Brezilya gibi oynayıp şampiyon olurdum bize Türkiye'nin Barca'sı derlerdi :D
Pierre Van Hooijdonk ben olsam şöyle yapardım çok zengin olsaydım amatör bir klübü satın alıp teknik direktörlüğünü yapardım aynı zamanda başkanlığını genç genç adamlar bulup getirmeye çalışırdım daha keyifli bir iş yok :D ama tabi bunun için tonla para lazım
ozosh ** ** BEN ÖNCELİKLE YILDIZ ALMAM YILDIZ YARATIRDIM BİRİNCİ HEDEFİM BU...DAHA SONRA KADROMDA GENELLİKLE GENÇ OYUNCULAR OYNATIRDIM VE TABİKİ BAŞARI