Commando_128 sizcce nfsmw için en iyi araba nedir benim bi adayım var ama söylemem çünkü çok süper şuana kadar gördüğüm hız açısından
EL Mariachi Abi hız açısından bmw m3 diyecem ama dönüş kabiliyeti çok berbat. Bence bu konuya aday birden fazla ama çıkardığı jet motoru gibi sesiyle, dönüşleri, hızı ve fiziğiyle carrera gt gibi gözüküyor
Commando_128 Orjinal Mesajı Yazan: BistRo benim için saçma gelicek ama junk man lerle birlikte cobalt ss tir derim bence saçma değil bistro bence fiat punto tabii junkman ler dahil