ben 999 km yaptım. ss de aldım ama pc kendi kendine reset attı. gitti ss de ama ss de 995 mi fln öle çıkmıştır hızı tutamadım artıyodu :D . şimdi bu sözlere inanmayacaksınız biliyorum ama nasıl becerdim bende bilmiyorum polisten kaçarken bi yere tosladım :D ekran karardı yol gözükmüyordu hız göstergesi ve harita vardı. haritadan baktım polis dibimde ama kaçış göstergesi kaçış a dogru artıyordu :D(benim oyun türkçe).999 dan sonra 100 oldu hız 3 haneli ya orası. bugda kaldı sanırım ama kırılamıyacak bi rekorum var :D sakinlik metreside dolunca esc ye basıp eve atla dedim normale döndü oyun. şimdi sanırım dünya nın en hızlı sürücüsü benim :D keşke ss gitmeseydi. :D