valla doğrusunu söylemek gerekirse ayarlar hakkatten düşük çünkü yüksek yapınca ham oyun takılıyo hemde biraz ekrab bulanıyo ondan düşük seviyede oynuyom birde grafik düzenleme programınla oyunda olmayan bazı ayarları yaptım ondanda olabilir eğer bu söylediklerime anamazsanız gelin hamachide birlikte yarışalım o zaman istatistiklere bakarsınız hız kaçmış diye bende başka bi sitede gördüm aynı arabayla 396 yapan ben aslında 397 yaptım ama oyunu oynayanlar bilir hız en sonda iken 1 km aşğa 1 km yukarı oynuyo belkide o gördüğüm sitedeki adamda 397 yaptı ama çekemedi çok hızlı km inip arttığı için.