Kolay gelsin, büyük bir projeye girişmişsiniz. Bu konuda ne kadar bilginiz olduğunu bilmiyorum, ama FM XML yazılımı ile Photoshop'ın Action ve Batch özelliklerini mutlaka kullanmalısınız, çok işe yarıyorlar. Bunları kullanmaz ve her bir fotoğraf ile tek tek uğraşırsanız zamanınızı boşa harcamış olursunuz.