Bu asparaslar da nereden çıktı? :D:D:D Yok PES 5 , PES serisinin en son oyunuymuş, yok PES'i bir daha Konami çıkarmayacakmış... :D:D:D:D:D
1- Konami inşallah yıllarca devam ettirecek PES'i. On sene sonra PES 15 çıkar büyük ihtimalle.
2- Bir oyun firmasının bir oyununun haklarını başka bir oyun firmasına satma durumunun örnekleri çok az. Konami gibi büyük bir firma da PES gibi mükemmel bir oyunun haklarını satmaz.