"Şampiyonluk yaşamak istiyorum"
İran'ın Pas takımının teknik direktörü Mustafa Denizli, Amerika ile İran arasında yaşanan gerginlikten etkilenmediğini söyledi. Denizli, yaptığı açıklamada, İran'da şu an itibariyle gergin bir ortam olmadığını belirterek, "Açıkca bizler de rahatız. Ben de gelişmeleri yakından takip ediyorum, ama savaş olacağını düşünmüyorum. Tabi bu benim düşüncem. Gelecekte neler olur bilemem" dedi.
Pas takımı ile şampiyonluğa koştuğunu ifade eden tecrübeli çalıştırıcı, "Liderin 2 puan gerisinde 2. sıradayız. Çok önemli 9 maçımız var. Bu maçları kayıpsız geçerek, Pas takımı ile şampiyonluk yaşamak istiyorum. Şu anda sadece bunu düşünüyorum" diye konuştu. Mustafa Denizli ayrıca Türkiye'ye dönmeyi şimdilik düşünmediğini de sözlerine ekledi.