Bakın bu bizim yaptığımız ilk formalarımız daha iyi formalarımız dediğinizide dikkate aldım aldım ama buu yapmak zorundayız çünkü bazı forma ları çalan arkadaşlarvar formaları çaılp kendi isimleri yazıyorlar ondan sonrada biz yaptık diye orta da gezip duruyorlar...Bunun için bizde böyle yaptık ama şimdi dediğiniz dikkata alıp daha güzel formalar yapacağız buna inanın ....Sizinde formalarınızı görmek isteriz...
"Yorum yapmak kolaydır ama forma yapmak sanıldığı gibi kolay bi iş değildir"