VEEEE ŞAMPİYOOOONONNNNN teyteytey


evet ödül var mı ilk şampiyon benim:D
öhöm öhöm:
Bu şampiyonluğu elde etmemde en büyük etken sayın başkanımız Elik'e yardımcı antenörüm oSa ya büyük teşekkürlerimi sunuyorum.
Ayrıca kadromdaki tüm oyunculara göstermiş oldukları üstün performanstan dolayı ayrıca teşekkür ediyorum.
Gelelim Makaay'a...:)
Kötü performansından dolayı kınıyorum kendisini.
Evet beyler €35,000,000 transfer bütçem var önceliği defansa vermek üzere kimleri transfer edeyim:)