Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
Orjinal Mesajı Yazan: T.Henry
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Pimp My Pes
hizlioglu uzaktan süper şutlar atıyor. :)
her zamanki halim :) zaten gerçektete hep uzak mesafelerden sert şutlarla gol atarım :)
abi, şu an hazırlık maçı yapıyorum 4-0 öndeyiz. tüm takım 8-9-10 fln, sen 6 yla oynuyosun :D ayıp değilmi :P
kusura bakma ya. Şu sıralar moralim bozuktu da ponda olsa gerek :) bu arada VENOM helal olsun. "yasin hoca bizi bırakma" :D
sonraki maçlardada 10 la oynadın :D transfer teklifleri bile gelmeye başladı :P
bu arada merak ettiğim bişey var :D takımın 75 mn dolar borcu, 2 dolar transfer bütçesi var, toplamdada 20 mn dolar fln var :D bu para nasıl ödencek hiç anlamıyorum :D