Cambaz Bigisayar'a format attım bu sebeple oyunda gitti.Bu 2. kez gidişi oluyo bir daha oynamıyacağım.
cracks çok ii geçti ilk başlarda kötüydüm sora düzeldi.çok golcü bi takımız zaten gollerden belli oluo.barış kusra bakma yedeksn çok ii bi kaleci buldum :D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Makaay ohh iyi olmus beni kınarmısın :D :D:D yaw nese yeni maceraya başlarım gerçi iyi oldu bu okul başladı yoksa nası bırakacaktım ben FM yi:)