ARKADAŞLAR BENCE EKRAN KARTIYLA FAZLA ALAKASI YOK
BUNU NERDEN BİLDİĞİMİ SORARSANIZ: BU YAMAYLA İLGİLİ OLAN FORUMDA OKUMUTUM. EKRAN KARTI İYİ OLANLARDA BİLE BU HATA OLUYOMUŞ
AMA HEPSİNDE DEĞİL
BENİMKİDE GE FORCE FX 5200
AMA BU EKRAN KARTINA Bİ YAMA İNDİRİYOSUNUZ EKRAN KARTI DAHA İYİ ÇALIŞIYO:
GE FORCE FX 5200 EKRAN KARTI OLANLAR BA YAMAYI ŞURDAN İNDİREBİLİRSİNİZ.
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html
not:bu yama orijinal bir yamadır ve nvidia"ya aittir.