selam intern, öncelikle senin cikardigin updateleri cok begendim, senin ve seninle beraber bu kadar ugras verenlerin ellerine saglik
sayenizde daha keyfili fm zamanlari geciyoruz
bi kac tane hata buldum son cikan update'de, birisi ZELENKA, bende Manisaya transfer olmadi, neden acaba? Manisayi cok severim, benim oyunda cok kötü durumdalar, düsme hattinda bulunuyorlar.. Zelenka gelince iyiye giderdi, ama Zelenka gelmedi..
Okan Koc Galatasarayda hala, onu lütfen Ankaragücüne transfer et..
Fenerbahcede Luciano ve Nobre kiralik gözükmüyor, bu da acilen düzeltirmeli, Nobrenin sözlesmesi bu sene bitiyor, Lucianonun seneye.. ikisi kiralik, Nobre Cruzeiro'dan, Luciano'da Corinthians'dan..
bazi önceden ayarlanmis transferlerde problem cikiyor (örnegin Zelenka), onlari düzeltsen iyi olur
simdilik bu kadar, yeni birsey bulursam yazarim, ok?
hadi kolay gelsin arkadaslar
almanyadan selamlar