UltraPes nike logolarını çok büyük yapmışsın manchester united takımında şortu linear burn olarak bırakmışsın son fb forması ise fb ve türkiye logoları büyük olmuş liverpool güzel
Mc.Speedy Evet Logoların Kalitesiz,Arsenal Formasındaki O2 Logosu Rengi :) Ama Renk Bakımından Renkleri Güzel Tutturmuşun..
wiledblue ömer kardes logoların gercektende güzel degil yoksa forma calısmaların güzel ama logolara özen göstermelisin:D