lewen_th bazıları için önemsiz bi ayrıntı ama benim için önemli.TSL Total de erciyesin forması sarı-kırmızı.bu yüzden erciyese forma yaptım..ilgilenenlere!!!! http://img149.imageshack.us/img149/253/erciyeshome0nl.png
Burhan1903 arkadaslar bana bir zahmet yardimci olun lütfen lütfen spiker dosyasini acamiyorum sifre istiyor lütfen yardimci olun benim msn adresim burhan1903@hotmail.de beni burada bulabilirsiniz tekrar rica ediyorum
kadirabi Orjinal Mesajı Yazan: Burhan1903 arkadaslar bana bir zahmet yardimci olun lütfen lütfen spiker dosyasini acamiyorum sifre istiyor lütfen yardimci olun benim msn adresim burhan1903@hotmail.de beni burada bulabilirsiniz tekrar rica ediyorum Şifre: GechE_1 olması lazım aynen bu şekilde olacak