cansavas Arkadaşlar normalde fifa06oynarken ekranda mouse cıkıyor ama hamachi ile online oynarken mouse kayboluyor taktik degişemiyorum bunu duzeltmenin bir yolu varmı yardımcı olursanız sevinirim. HERKESE SAYGILAR