ademirler Arkadaşlar bu yamada sadece takımların Logoları var. kommiks ekibinin yaması gelene kadar hiç olmassa takım amblemleri ile oynamak isteyenlere... fifa manager 06 datebase editör ile yamayı ekleyebilirsiniz. savelerde amblemler görünmüyor tabiki. Bilmiyorum belkide herkes bu logo işini yaptı fakat ben forumda göremedim http://rapidshare.de/files/12559943/logolu_super_lig.tdb.html
ademirler Arkadaşlar Üstte verdiğim linkde sorun vardı. isteyenler burdan indirsinler. http://rapidshare.de/files/12560749/amblemli_superlig.tdb.html
emany Ademirler yamayı verirken datebase editör ile oyuna ekleyeceksiniz demiş okumadan mı indiriyorsun ...
Anarchy Carsi dostum databese editor nedir :) ben anLamaz sandimki inen yamayi bir yere koyacağiz.. Simdi bana yardim edermisin nasiL yapacağim ?
ademirler dostum aşağıda verdiğim linkden editörü indirip kuruyosun. http://rapidshare.de/files/7062628/EditorEng.exe.html daha sonra editörü açıp ki bu editör oyunu yüklediğin fifa manager 06 klasörünün içindedir, üst sağ köşeden "file" i açıp "import database" diyosun bu kadar basit.