Evet arkadaşlar herkezde oyundan atma sorunu vardı ben çözdüm bu sorunu.
Sorun sizin fifanızda Kerimin yaptığı TSL veya başka bi yama kurulu iken üzerine yüklediğinizde dolayı bu sorun ortada.Ama oyunu silin ve tekrar yükledikden sonra hiç bir yama yüklemeden TSL2.0 ı yükleyin sorun falan kalmayacak
Bi sorun olursa;
neco_256_5@hotmail.com
Olmayacağından eminim size iyi oyunlar....