Kariyer'in 1.sezonunda Arsenal,AC Milan,Juventus gibi güçlü takımlarla oynamak istiyorsanız,benim fifa türkçe ona göre anlatacam.Oyunu açacaksınız FIFA 2005'im e girip en üstün bir altında Takım var oraya gireceksiniz.Ordan hangi takımı seçmek istiyorsanız seçeceksiniz Sonra mesela sahadaki forvet oyuncusu 4 yıldız siz onu çıkartıp en kötü oyuncuyu koyacaksınız bütün ilk onbir i kötü oyuncularla doldurun.Tabi bu güçlü takımlarda kötü oyuncu fazla yok,Oyuncu ara dan transfer edin.Kötü oyuncuları yerleştirirken Defans oyuncusunu forvete forvet oyuncusunu defans a yerleştirin.Kaydedip çıkın.Çıktıktan sonra hangi takımın oyuncularını degiştirdiyseniz kaç yıldız olduguna bakın 3 yıldızı geçerse o takımı seçemezsiniz.Sonra oyunu açıp doya doya oynayın.:)