H-KaN Evet Bilgisayarimi Format etmeden Oyun Almancaydi ve almanyada yasadigim icin herseyi güzelce anliyordum.Simdik oyunu gine Yükledim ve Oyun Ingilizce neden Olabilir?? Almanca Olmasi icin Ne yapabilirim lütfen yardimci olun saygilarimla
H-KaN Sagol kardesim aa hatirliyabildigim kadar saten öyle yapmisdim ama Bi silip deniyeyim Olmassa ama daha ne yapabilirim??
parker oyunun menüsünden 'preferences'a girip 'language' ayarını 'deutsch' seçip 'confirm' yaparsan almanca olur.
H-KaN oyun icinde sadece Ingilizce secenegi bulunuyor :( Ya inderebilecegim bisi yokmu almanca olmasi icin :D
Pentagram_15 Rapid'e upload ediyorum özel mesajla yollayacağım linki. Gönderdim özel mesajlarına bir bak.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: H-KaN tekrar cok tesekkür ederim dostum ama bunu ben nereye yükleyecem??? FM 2006/data/languases'in içine atıcaksın
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: H-KaN tekrar cok tesekkür ederim dostum ama bunu ben nereye yükleyecem??? İyi günlerde kullan da nereye kuracam diye sormuşsun özel mesajda belirtmiştim ama Sheva'da yazmış tekrardan zaten. ;)