mazlumfirari arkadaşlar zemin kesinlikle kötü değildi g.sarayın kazanamamasının nedeni şanssızlıktı bide hasanın çabuk sinirlenip oyundan düşmesiydi maçı bıraktı taraftarla kavga etmeye başladı bi ara