Abi sen daha başlardasın biraz daha pratik yap.taktiklerle oyna filan.Brezilya yı al alışırsın.yenilerin başına geliyo.birde gerçekçi oyna gol gelir.oyun gibi oynama topu alıyım gol atıyım hemen yok..
Ayrıca herkes durmadan konu açıyo.aradığımız şeyleri de bulamıyoz artık.bu seferlik oldu ama bununla ilgili açılmış konular vardı.keşke araştırsaydın.