Frankie45 Opmov çalışması yapıyorum.İlk opmovu biraz sonra linkini vereceğim.BJK:4 FB:3 Maçı ekinler dize kadar müziği eşliğiyle.Aman Adminler kızmasın.Bu arada Fenerbahçeliler indirmesin.
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: Frankie45 Opmov çalışması yapıyorum.İlk opmovu biraz sonra linkini vereceğim.BJK:4 FB:3 Maçı ekinler dize kadar müziği eşliğiyle.Aman Adminler kızmasın.Bu arada Fenerbahçeliler indirmesin. neden fenerbahçeye hakaretmi var videoda yoksa fenerbahçelilere karşı fobinmi var?
...Mehmet... Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: Frankie45 Opmov çalışması yapıyorum.İlk opmovu biraz sonra linkini vereceğim.BJK:4 FB:3 Maçı ekinler dize kadar müziği eşliğiyle.Aman Adminler kızmasın.Bu arada Fenerbahçeliler indirmesin. neden fenerbahçeye hakaretmi var videoda yoksa fenerbahçelilere karşı fobinmi var? bu sorunun cevabını bende merak ettim...
Frankie45 Orjinal Mesajı Yazan: salak_mal Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Frankie45 Opmov çalışması yapıyorum.İlk opmovu biraz sonra linkini vereceğim.BJK:4 FB:3 Maçı ekinler dize kadar müziği eşliğiyle.Aman Adminler kızmasın.Bu arada Fenerbahçeliler indirmesin. neden fenerbahçeye hakaretmi var videoda yoksa fenerbahçelilere karşı fobinmi var? bu sorunun cevabını bende merak ettim... Hayır fenerbahçelilerin sevmeyeceği birşey.
...Mehmet... Orjinal Mesajı Yazan: Frankie45 Orjinal Mesajı Yazan: salak_mal Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Frankie45 Opmov çalışması yapıyorum.İlk opmovu biraz sonra linkini vereceğim.BJK:4 FB:3 Maçı ekinler dize kadar müziği eşliğiyle.Aman Adminler kızmasın.Bu arada Fenerbahçeliler indirmesin. neden fenerbahçeye hakaretmi var videoda yoksa fenerbahçelilere karşı fobinmi var? bu sorunun cevabını bende merak ettim... Hayır fenerbahçelilerin sevmeyeceği birşey. OK ozaman yani fenerbahcelilerin kızmasını istemedin indirince...
sswift4 aslında solemesine bile gerek yoktu fenerbahçeliler niye indirsinki. bi arkadaş 6-0 lık maçı koymuş ben indirmedim şahsen.