Ah ulan ah. Demek oynamamiz icin illaki gol yemek gerekiyormus. Yaziklar olsun be.
Neyse gol yedik, oynamaya basladik Selcuk Dereli'ye takildik. Adam futboldan anlamiyor. 2 takimada haksizlik etti ama sansimiza bizim penaltiyi yedi. Simdi bana kimse Nobre ye yapilan hareket penalti degil demesin. Appiah'in eksikligi belli. Begenmediginiz Ümit sola gecince kac orta yapildi saydinizmi? Tuncay "0", Anelka +2, Alex -10, Nobre +50. Tek savasan, tek cabalayan Nobre.
Daumda deli edecek beni. Basin toplantisinda okadar mantikli konusuyorki... maca gelince sacmaliyor. Oyuncu degisikligi sacma. Ulan Deniz futbolcumu bikere. Sonra tamam Semih balli adam ama hava toplariyla gelyosun soksana Zafer'i. Yok yok bununda suyu isindi artik. Yeni hoca lazim.