ŞANLI_ Evet arkdaşlar ilk başta internetciler interneti yüklemeye geldiler ve bana vermiş oldukları kullanıcı adı ve parolasını yazıp öle bi süre takıldım internette fakat format attıktan sonra internet ayarlarım gitmişti.şimdi datron modemim var ve cd sinden usb yi yükledim her bişei yaptım ama kullanıcı adı ve parolası istemio fakat ben internete girebiliorm,nasıl oluoda bu olay gerçekleşıo anlamadım en bilmediğim konular arasındadır zaten bu,hatta kotamı bile hangi linkten öğrenceğimi bilmiorum bu konuda da yardmcı olursanız sevirim. Saygılar.
Gökhan Sanırım Senin Modem Router. Router Modemler Kullanıcı Adlarını Parolalarını vs... Bilgileri Hafızalarında Taşırlar. Sen Format Attıktan Sonra Bile Hiç Bir Ayar Yapmadan Da İnternete Girebilirsin. Olayı Doğru Anladım İnşallah :)
.ArThuR. sanırım Ġöќђдň™ dsediği gibi... aynısı banada olmuştu bi ara beleşe giriyorum diye sevimiştim:)