YouNg_pLaYbOy arkdaşlar kendi emeğimle ceza,fuat vb. hip-hop tarzı müziklerle yeni 0_Sound dosyası yarattım!!Fakat bi sorun var yaptığım dosya büyük olduğu için upload edemiyorum..Bunun çözümünü yazarsanız HEMEN UPLOAD ederim!!! cvp bekliorum...
YouNg_pLaYbOy kardeş wav dosyasına çevirmek içii bi sürü program var!!! indir ve yükle sen bulamssan söle ben link veriririm... :d
arocan KARDEŞ BENİM YAMA HAZIR http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=59678
YouNg_pLaYbOy ya ben daha farklı yapmıştık müzikleri ve dehşet denecek kadar güsel ve zevkli hale geldi!!Fakat boyutu nasıl küçültebilirim??bu kadar büyük bi dosyayı nasıl upload edebilirim????
arocan Orjinal Mesajı Yazan: YouNg_pLaYbOy ya ben daha farklı yapmıştık müzikleri ve dehşet denecek kadar güsel ve zevkli hale geldi!!Fakat boyutu nasıl küçültebilirim??bu kadar büyük bi dosyayı nasıl upload edebilirim???? kardeşim benim oynadığım oyunda tamamen hiphop müziği var yani attığım yamadan farklı 700 mb nasıl upload ederim bende temel menü müzikleri ni değiştirdim. ha eğer öbür türlü yapmak istersen sana tavsiyem şarkıları yarısından kes ondan sonra afs ye çevir şarkıları kesmek için bi program bulman lazım bulursan bana da haber ver