:D:D Evet abi, ilk 11'i yazsaydı :D.
Bir kere PES 5'ten söz ediyorsak en iyi oyuncular mutlaka klasiklerdir. Örneğin Master League'de benim kalecim Shmichael ... Ama ille de klasik olmasın diyorsanız, bence en iyi kaleci Buffon. Her kaleciye takarım frikikten ama Buffon'a taksam taksam bir kere takmışımdır. Onu da "füzeci" (R.Carlos) ile taktım :D .
Defansta ise klasiklerin dışında en iyisi Maldini. Sonra diğerleri (Nesta, Stam, Thuram ... ).
Orta sahaya gelecek olursak: Bence orta sahanın en iyisi diye bir söylem olamaz. Çünkü her oyuncu kendine has özelliklere sahip. Mesela Ronaldinho, çalımcı ve teknik bir yapıda. Fakat Zidane pasçı ve teknik. Beckham sadece pasçı; tabi aynı zamanda frikikçi. -- ... ---