lewen_th arkadaşlar creation center ile istediğimiz takıma istediğimiz logoyu ekleyebiliyoruz ama eklediğimiz logonun etrafındaki beyaz kısmın kaybolması için ne yapmamız gerekiyo bilen varmı??
kadirabi biliyoruz siyah olduğunu hatta 120x120 ebatlarında olması gerketiğini de biliyoruz adaş ama yine de kenarlarda ufak tefek beyazlıklar çıkıyo işte onu nasıl giderebiliriz