.ultrAslan. Fortis Türkiye Kupası Grup Maçı G.Saray - Giresun 02.02.06 saat: 20.00 durum 2-0 ümit.k necati
Last_Blow Golü yemeden önce Giresunspor çoğu 1.Lig takımından daha iyi top oynadı desek yalan olmaz bence. Normal bir galibiyet. Belirli bir bölümden sonra gollerin patır patır geleceği belliydi. O da 2.yarı ben televizyonu kapadıktan sonra oldu. :)
Shevchenko ya galatasarayın ilk maçı mersin idman yurdu maçı show tv'deydi bu lig tv'deydi nası oluyo maçların tek tek mi yayın hakları alınıyo?
LENNOX zaten kupa maclarina ilgi yok bide sifreli kanaldan yayinliyolar az parayi dusunmeyinde futbollun guzelligini dusunseler olmuyo...
gAsLaN ya her kupa haftası bir maç yayınlıyolar galiba. ilk hafta gs ninkini verdiler 2. ve son yani 3. hafta fenerinkini verdiler.