alexandro06 arocan arkadas bana jay-z&linkin parktan numb-encoreyi yaparmısın? msn adresim blackblood1383@hotmail.com beklıorum cevabini
brittany banada shakiradan bamboo yu koyabilirmisin msn adresim scorpionsercinio@hotmail.com beklioyurum
mademan90 arocan bana da don omarın dale don dale adlı şarkısını yapıver msn adresim onur-corum@hotmail.com
koray0 arkadaşlar ben bir iki yerde daha denedim herkes atmayı bilmesede güzel diyo ama biz oyuna nasıl atılacak-kurulacak dediğimizde ise kimse cevap vermiyor addeta konu kilitleniyor ve kötü karşılanıyor cevap verselerde flood yapma diyorlar lütfen yama yapıyorsanız bizim gibilerde düşünün:mad:
mercan_ua arocan ben fenerbahçe gol attında bi müzik çalıo ya brezilya müziği (y'asi) bunu bana yaparsan çok sewinirim bide sende waw-adx çewiri programı warsa onu da istiyorum çok acil teşekkürler!!!msn adresim mercan_gs160@hotmail.com
mehmedinho50 arocan kardes bana sagopa´dan:1.üfle günesi sönsün, 2.Bagdat, 3.karabiber duasi, 4. icimdeki seytanin ensesindeyim, Tarkan´dan:dünya kupasi sarkisini( bir oluruz yolunda) ve birde sagopadan sen ne istersen koy. simdiden tessekür ederim