WESTAR MARKA ERKEK KOL SAATİ SATIYORUM BANA HEDİYE GELDİ ANCAK BENİM SAATİM OLDUĞU İÇİN SATMAK İSTİYORUM UYGUN BİR FİYAT VEREN OLURSA SATACAĞIM!! YALNIZ KUTUSU YOKTUR BİR TEK SAAT BANA HADİYE GELDİ COK UYGUN FİYATA SATACAĞIM O YÜZDEN!!! SİYAH DERİ KAYIŞLI ÇOK ŞIK BİR SAATTİR YAŞIMA UYGUN DEĞİL SADECE :( tekliflere göre satacağım almak isteyen olursa buraya ne kadara alabileceğini de yazarsa sevinirim buradan alacağım parayı galatasaraya destek kampanyasına yollayacağım :)butun paramı yolladım artık evdeki eşyaları satıp yollayacağım :)