Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::...
ben bir ara şöyle birşey duymuştum. Almanyada bir türk ferrari alıyor ve arabaya LPG taktırıyor:) bunu duyan Ferrari yetkilileri adamın elinden arabayı alarak parasını gheri iade ediyolar:) bunun ne kadarı doğru onu bilmiyorum ama duymuştum...
bu muhabbet tüm lise ve orta son yıllarında geçen bi muhabbettir ne kadar doru oldugu bilinmez ama ben inanmıom
ayrıca bi kitabıda vardı ferrari hakkında hiç okumadıım için kitap bilemicem.