Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Söylemek için vakit kaybetmeyin..Yarın çok geç olabilir..
Sadece bir tavsiye...
ya bunu ben de biliyorum istesem sölerim(daha önce denemelerim var:))
ama yok bu seferki çok başka gidiyorum yanına sölicem çıkmıo ağzımdan sözler:D