arkadaşlar bende sony ps joistiği var bilgisayara ara bağlantı kablosuyla bağladım ama fifa oyununda sadece klavye ayarları var joistik ayarlarını yapamıyorum bunu nasıl yapıcam oyun dışınd bir ayarı var mı controllere giriyorum sadece jklavye var oyunda joistik ile oynuyorum ama tusları değiştiremiyorum...