Anthem kardeş bu forumda acayip bir huy var.Tanımadıkları kimsenin konusuna cvp yazmayan arkadaşlar var sanırım.Çok tuhaf bişey.... Ben bu foruma konu yazmasamda uzun zamandır takip ediyorum.
mehmetali_54 beyler forumda Qarizmatik adlı arkadaş -0_text.afs içindeki Stadyum id'leri- adında başlık yazmış orda var ordan bulabilirseniz bulun bulamazsanız www.socceraccess.com da var ordan kesinlikle bulursunuz.
draek25 http://rapidshare.de/files/14408108/stad_id.txt.html ... Buyrun arkadaşlar hepsi burda... Eğer şu g.sarayın lig modunda barnebeuda çıkmasına bir çözüm bulursanız bi mail atın ;)