YouNg_pLaYbOy Arkdaşlar ben aranıza yeni katıldım,,pes 5 de online oynamak istiyorum..Nasıl oynandığını açıklar mısınız?????? PPLEASE??!!! :):):):P
R2.ZephyR Yahu sabit topic var 46 sayfalık,başla başından okumaya,hazıra konmaya ne kadar alışmışsınız böyle,oh valla "Armut piş,ağzıma düş". Moderatör abilerim şu işe bi el atın yaw...
PF.Napster zephyr e katılıyorum.fazla yorum a gerek yok sabit topic var orjinal pes 5 alımı.onu oku!!
ANTİfifa Orjinal Mesajı Yazan: ZephyR Yahu sabit topic var 46 sayfalık,başla başından okumaya,hazıra konmaya ne kadar alışmışsınız böyle,oh valla "Armut piş,ağzıma düş". Moderatör abilerim şu işe bi el atın yaw... Orjinal Mesajı Yazan: emre17 zephyr e katılıyorum.fazla yorum a gerek yok sabit topic var orjinal pes 5 alımı.onu oku!! ikinizede katılıyorum ama ne yazıkkı ,gördüğüm kadarıyla bişey degışmiyor böyle bilinçsiz-yeni üyeler oldu sürece PES5 forumunun hali dahada bom..k olacak :(
mustea hayır sabitli konu olmasa neyse ama dedşikleri gib 46 sayfalık bir arşiv var vede sabit :( yorumsuz...
YouNg_pLaYbOy ii okurum...Mesela counter-strike de nasıl online program ile oynanıyosa PES 5 de de böyle bi şans var mı???
mustea http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57761&pagenumber=1&perpage=10 yinede al