ŞANLI_ şimdi bu hangi versiyon için uyumulu bide önceki kayıtlı oyunlarımız çalışcak mı bu uptade i yüklediimizde ?
ŞANLI_ taam orasını mantıklı düşündüğümüzde doru.peki ya versiyon ben şimdi 6,02 yi yüklüom inşllah boşuna olmaz
intern 6.02 üzerine her ne kadar 6.02'yi beğenmediysemde bunun üzerine yaptım. biraz sonra çıkıyor. ***intern***
oSa Maşallah, her türlü alternatifimiz mevcut: fanteziye kaçmak isteyenler için WDL, oyunu mümkün olduğunca güncel ve gerçekçi olarak oynamak isteyenler için de bu. Teşekkürler intern.
ŞANLI_ çok güsel bi yama hemen indiriom ama sadece arşivimde kalcak bi süre wdl (scn team önemli olanı ban göre)varken bu biraz gölgede kaldı ya neyse emeğin için çok sağol kutlarım.
GFBaTu_KhaN bu 6.0.2 nin üstüne mi yapıldı eğer öleyse indireyim onuda ama 6.0.2 yi çalıştırmak içinde sanırım crack gerekiyo nerden bulabilirim şimdiden teşekkürler
ŞANLI_ ben ccracksiz çalıştırdım ama duyduğum kadarıyla oyunun orjinal crağini tekrar yüklücen bu kadar.