benimde başıma gelmişti aynı olay.büyük bir heyecanla yeni aldıgım vice city i yüklüyordum.oyun yüklenirken içerki odaya gittim bi pat sesi geldi.odaya baktım ama görünürde hiçbişey yok.daha sonra kurulum yarım kalıp,bilgisayar kitlenip,cd sürücü acılmadıgı zaman anladım durumu :) milyon parçaya ayrılmıştı cd