.ArThuR. eet biliyorum haberlerdde werdiler. Annesi bn yapmadım durumum olmadığı için bakıcı aileye vermiştim onlar yapmş olabilir demiş!
cracks haberlwerdedeverdiler.amatör kamera çekimi...ulan o anı kamerayla çekip tvlere veren ne para almıştır hea zengin olmuştur :)
Dabulu evet televizyondada çıktı. gerçekten bunu nasıl yapabilir bir anne. İnsanın o görüntüyü görünce içi parçalanıyor...
KocumVolkan yavs aslında böle bişi hazırlasak iyi olur bi poşetin içine bebegi koyar denize atar , anında çıkarırdık bide bunu kameraya çeker paraya para demezdik :D