Ya arkadaşlar benim anlamadıgım bişey var bu fifa managerin çıkalı aylar geçti ama neden bunu değilde fm i fifa yı türkçe yapıyorlar.... Bence en iyi oyun onlar değil.. en iyi fifa manager.. sizlere diyorum yani kötü oyunları yapana, artık yapacaksanız yapın yapamayacaksanız açıkca söyleyin biz buna çok karşıyız... fazla bekletmeyin bizi.. nerden baksa 2007 si çıkacak alla allah