bjk_ebu_1903 yaw yokmu besiktas tezahuratlari fifa2005 icin yeter ya heryere topic acioz kimse yazmio :(
ANTİfifa PES5 cılerın luzumsuz aynı''''' konuları soran baslık açması yetmıyordu şimdi bir de fifacılar PES5forumumuza e..i ;)