Orjinal Mesajı Yazan: infazci_1905
ya kardeş spiker WE TURKA GOLD PATCH 2 yüklüyken yapıldığı için formalar siyah.tek çözümü var Belegelerim/konami/folder1 in içine atılacak olan dosyayı oraya atmayın yani o dosyayı kullanmayın bu kadarr
WE TURKA GOLD PATCH 2= bu ne boyle bır patch yok bıkere---WE Turka 2006 var ayrıca pes opt. u içine atmazssan isimleri söylemez arkadasın da dedıgı gıbı(lınke tıkladım) tek sorun SPIKERIN OPTION FILE'I sadece WE TURKA 2006 uyumlu -yannı we turka 2006 olmazsa olmaz muhakkak yuklemenız gerekır yoksa ısım-soylemez ,formalar sıyah cıkar
bende yuklu çok memnunum we turka dan 800mb lık bı patch yok yok
özellıkle Nostaljı 3 buyukler için ayrılan lıg cok iyi....