erengs beyler bana almanya milli takımından teklif geldi ve bnm bildiim kadarıyla football managerde almanya milli takımının lisansı yok we o takımı çalıştıramıyorduk bu nasıl oldu anlamadım ve dahası almanya milli takımında normalde oyuncu yok su an sadece 2 oyuncu var teklifi kabul edersem kmleri yoneteceğim??? çok şaşırdım kmsenin başına gelmemiştir sanırım... http://img454.imageshack.us/my.php?image=adsz9yq.jpg
Pentagram_15 Almanya Milli takımını oyunda yönetmek mümkün. fake.lnc dosyasını kasıtlı veya kasıtsız silmiş yada editlemiş olabilirsin. Bu durumda oyunda Almanya milli takımı oynanabilir olacaktır.
erengs oyunu yüklediim haliyle oynuorrm ve şuan baktım fake.ınc dosyasıda duruyor ve olması gereken yerde...hall of fame de world #1 olmamdan kaynaklanıyor olabilirmi...oyuna hiçbir patch yüklemedim hatta bu oynadıım oyun bilgisayara format attıktan sonra oynadıım ilk oyun http://img501.imageshack.us/my.php?image=fake7ti.jpg
oSa önemli olan fake.lnc dosyasının olması değil içinde ne olduğu; notepad ile açıp kontrol edebilirsin.