alikaancerit ben forma yapmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum bi yardım etseniz ya da görüntülü, yazılı olarak anlatsanız?
beko06 aga sen ilk önce graphic studio indirmen gerekir.bulamazsan benim msn ye msj at. ultrAslan_bekocan@hotmail.com benim msn bu sana yardım ederim